PREGUNTES FREQÜENTS

Preguntes freqüents

Demanar visita

Es pot demanar hora de consulta trucant al telèfon 932 155 883, de 09:30 a 14:00 hores i de 15:00 a 20:00 hores, de dilluns a dijous.

Els divendres només fins les 14.00 hores.

També podeu fer servir a qualsevol hora del dia, feiners i festius i en vacances, el següent Formulari. La vostra petició serà atesa el primer dia laborable en que Interpersonal torni a estar obert.

Les nostres visites tenen fonamentalment dos formats: visita d’una hora i visita d’una hora i mitja.

Les visites d’una hora son les habituals per a una consulta individual, o bé per a segones visites en parella.

Les visites d’una hora i mitja son habituals en primeres, i de vegades següents, visites en teràpia de parella.

Cal tenir en compte, però, que la visita d’una hora dura en realitat cinquanta minuts, i que la visita d’una hora i mitja, dura en realitat una hora i vint minuts. Això és així, perquè els deu minuts restants són els que utilitza el professional per revisar i ordenar les notes que ha pres al llarg de la sessió. 

En el moment de concertar cada visita, enviem un whatsapp de recordatori. 

Així mateix, un parell de dies abans de la visita, acostumem a enviar un altra whatsapp i un correu electrònic automàtic.

Cal tenir en compte que aquests avisos son de cortesía, i per tant no són exigibles. Entenem que quan es concreta una visita, la persona que l’ha sol.licitat l’anota a la seva agenda i, per tant, no ens podem fer responsables de que s’anoti incorrectament o s’oblidi la cita. 

Cancel·lació de visites

En cas que no es pugui venir a l’hora acordada, demanem que se’ns avisi amb un mínim de 48 hores d’antelació. L’experiència ens diu que, en la majoria de casos, es pot avisar amb un parell de dies d’antelació, i això ens permet assignar aquesta hora de consulta a una altra persona que ho necessiti, i que el professionals no es quedi amb hores buides desaprofitades.

Tingueu en compte que les anul·lacions dins del marge de les 48 hores anterior a la visita tenen càrrec. 

Llegiu la pregunta següent…

Si ens aviseu amb un mínim de 48 hores d’antelació, no. 

Si ens aviseu de l’anul·lació entre 24 i 48 hores abans de la visita, haureu d’abonar el 50% del cost de la mateixa. 

Si ens aviseu de l’anul·lació dins les 24 hores abans de la visita, haureu d’abonar el 100% del cost de la mateixa. 

Per fec efectiu el pagament de les anul·lacions, s’envia un correu electrònic amb instruccions per a fer el pagament amb targeta de crèdit. 

Com a centre no podem assumir circumstàncies que no tenen a veure amb la nostra feina, com per exemple que algú s’oblidi de la visita, que a l’últim moment no es pugui sortit de la feina, o altres circumstàncies personals. 

Si s’anul·la una visita amb temps suficient, podem adjudicar aquella hora de visita a algú que estigui en espera i que la pugui aprofitar, però les anul.lacions el mateix dia o el dia abans normalment no es poden suplir i això causa un perjudici al professional i al centre. I per aquest motiu, en aquest cas, cal assumir el cost de la visita, o d’una part.

Altres qüestions

Efectivament hi ha una reducció de preu en les següents condicions: 

  • persones en situació d’atur,
  • families nombroses
  • families monoparentals

Disposem també d’un programa de Consulta Jove amb preus reduïts per a joves menors de 25 anys. I un altra programa, denominat Consulta-30, per a joves entre 26 i 30 anys. 

Finalment, durant uns mesos concrets, dos cops l’any, obrim un Programa d’atenció semi- gratuïta per a persones menors de 30 anys que necessitin suport psicològic i no estiguin en condicions de fer-se’n càrrec econòmicament. 

Atès que som un centre sanitari, necessitem les seves dades personals per a posar-nos en contacte quan sigui necessari. 

Ara bé, cal tenir en compte que per la naturalesa de la nostra feina estem obligats a la discreció i la confidencialitat, i que els nostres clients estan protegits per les normes legals que regulen el secret professional.

En aquest sentit complim amb les directrius que regula l’actual Legislació de Protecció de dades personals amb summa cura. 

Pel que fa a les notes que els professionals prenen durant les sessions, i que son privades de cada professional, un cop finalitzada la teràpia es conserven durant un temps, habitualment entre un any a dos i, porteriorment, es destrueixen amb plenes garanties per mitjà d’una empresa de destrucció documental. 

Si una persona, pel motiu que sigui, es negués a facilitar les seves dades personals, hauriem de desestimar la possibilitat d’atendre-la en el nostre centre. 

Els professionals que treballen a Interpersonal, disposen de la titulació que acredita la seva formació i que els autoritza a exercir la seva professió. Tots són Llicenciats, Graduats o Diplomats, segons el cas, i compten en el seus curriculums amb diversos màsters, postgraus i altres cursos de capacitació i perfeccionament.

A més, participen en diversos programes interns i externs de formació continuada per tal de posar al dia els seus coneixements, i consensuar amb la resta de l’equip les estratègies de treball.

Tots els professionals de Interpersonal estan col·legiats, en el Col·legis professionals corresponents.

Podeu veure un resum dels seus currículums a l’apartat Qui som.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
Iniciar chat
1
Hola, et podem ajudar? | Hola, podemos ayudarte?